donderdag 9 februari 2012

Young Rebels - A pirate's life for me


Hoi allemaal, hier weer een voorbeeldkaartje van mijn hand.
Ik heb deze keer een leuke stempel van Nellie Snellen gebruikt voor mijn kaartje.


De blaadjes zijn gemaakt met een Crealies stans uit DP van Action.
De zalm roosjes en het
terra roosje komen uit de webshop van AnMaCreatief.


De tekst is een freebie van TLC. Deze heb ik verhoogd opgeplakt.


De Granny komt ook uit de webshop van AnMaCreatief en heb ik vastgezet met een brad uit Denemarken.


De stempel is van Nellie Snellen en heet Young Rebels - Parrot. Ik heb haar ingekleurd met copics en heb de volgende kleurtjes gebruikt (0-C1-W5-YR00-YR02-YG11-YG63-YG67-Y11-E31-E35-E37-E33-E50-E51-E53). Daarna heb ik haar uitgesneden met een nestability Scalloped Oval en erachter nog een extra stukje groen cardstock eveneens uitgesneden met scalloped oval.


Het DP komt uit vintage blokjes van de Action en het lint is van Deco en heb ik gekocht in Denemarken.
Denken jullie nog aan onze challenge? Wat is er leuker als een kaartje te maken wat met feest te maken heeft; jullie hebben nog tot en met 29 februari. Houd het blog ook in de gaten komend weekeinde, want zaterdag bestaat AnMaCreatief precies 1 jaar!
Groetjes
Helen

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Helen!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Helen!

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart, en wat een mooie kleur!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuk kaartje geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart! En wat heb je de stempel mooi weten te kleuren! Top hoor!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart en wat een leuke stempel ook weer. Mooie kleurencombi, mooi!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Helen,

    wat heb een pracht van een piratenkaart gemaakt, helemaal super en zo een originele kleurtjes...helemaal toppie :-)

    Dikke zoen,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Helen,

    ik vind je piratenkaartje helemaal toppie, wat een frisse en vrolijke kleurtjes heb je gebruikt. Alles is weer helemaal geweldig!

    Dikke x,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schattig, mooi kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen