donderdag 23 februari 2012

AnMaCreatief Nieuwsbrief 20- nieuw binnen

Onderstaande nieuwsbrief heb ik zojuist verstuurd aan mijn klanten via de webwinkel.

Geachte klant,

Deze week zijn er weer een aantal leuke artikelen binnengekomen.

De nieuwe Marianne Design Holland creatables:

Ook zijn er bijpassende stempels en een pretty paper block verkrijgbaar:

Deze speciale magneetmap van Marianne Design is handig om de Creatables in op te bergen:

Ook nieuw zijn deze Snoesjes stempels:

Vanaf nu te koop bij AnMaCreatief: Distress inkt! Op het moment zijn er 16 kleuren op voorraad.

Het Me to You Spring Chic papier is eindelijk weer leverbaar en is deze week bij ons binnengekomen. In dit paperpack zitten 50 vellen dubbelzijdig bedrukt papier. Geweldig om in combinatie met de Me to You stempels te gebruiken.

Deze laatste maand is de winkel flink gegroeid. Er komen steeds meer artikelen bij. Ook is er een `Wordt verwacht` map aangemaakt waarin u kunt zien wat er allemaal nog aankomt.

Sinds deze week is AnMaCreatief ook via Twitter te volgen.





Klik hier om naar onze Twitter pagina te gaan.

De feestaanbiedingen zijn nog geldig tot en met het einde van deze maand. Van alle sets is nog iets op voorraad, maar op=op.

Komt u ook even kijken in de webwinkel?



Met vriendelijke groeten,
Anne-Marije Poppen

1 opmerking:

  1. Die creatables van Marianne zijn echt super leuk!!! Ook ben ik helemaal weg van dat van me to you....jeetje wat een leuke dingen allemaal weer!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen