donderdag 22 december 2011

Hedgehog reading!


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve blogvriendin Ellen en aangezien ze hem inmiddels heeft ontvangen, kan ik hem hier ook laten zien. De sketch voor deze kaart kreeg ik via een workshop van de Kaartenvriendinnen. Het design papier is van Country Companions - For Someone Special en daaruit heb ik verschillende vellen gebruikt. Als basis ecru en paars cardstock.

De tekststempel is van Ronnie en heb ik gestempeld op het DP en daarna overgetrokken met een paarse Sakura gelly rollpen met glimmers.

De mini resin flower dahlia paars komen net als alle andere elementen van deze kaart uit de webshop van Anmacreatief.

De mooie paarse roosjes komen hier ook vandaan en de steeltjes heb ik om een sateprikker gekruld.


Het touw is eigenlijk creme keukenbindtouw. Dit heb ik uit Denemarken meegenomen en deze heb ik op kleur gebracht met copic V15 en YG23.

Stampavie - Hedgehog Reading is de naam van deze leuke stempel en deze heb ik ingekleurd met mijn derwents en wel met de volgende kleurtjes:
c170 – c180 – c590 – c010 – c670 – c520 – c270 – c260 – c530 – c600 – c620 – c510 – c520 – c430 – c360 – c670 – c220 – c230 – c440 – c710
 
Denken jullie ook nog aan onze "alles mag" challenge? Je kunt nog meedoen tot en met 31 december en je mag maximaal 3 creaties inzenden. Er is weer een leuke prijs te winnen.
 
Groetjes,
Helen

6 opmerkingen:

  1. hoi Helen, wat is ie leuk geworden. Mooie kleuren. Ik vind die stempel ook zo leuk. Het is de eerst die ik laatst heb gekocht. Er ligt nu een ingekleurd afdrukje te wachten op een kaart...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toen zag ik een bekend kaartje voorbij komen :) Hij is echt superleuk en ik ben er heel blij mee, maar dat wist je al, haha!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Helen,

    zo'n superkaartje, die kleurtjes zijn zo fris en dat egeltje is zo'n schatje. Knap gedaan!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en super mooi kaartje, heerlijke kleuren.
    Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een super goed 2012!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zeg, die stempel is zo leuk!
    Wat een mooie dingen heb je allemaal op je kaart geplakt, heerlijk!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart! En wat een goed idee om dat draad met de Copics te kleuren! De tekststempel vind ik ook super!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen